zondag 5 februari 2017

Valentijn?

Via de verschillende media hoorde ik wel eens van Color Throwdown, dat is een BLOG waar je mee kan doen aan een challenge.
Zij geven dan een aantal kleuren op en met die kleuren moet jij dan een kaartje oid mee maken.

Het lijkt mij leuk om daar eens aan mee te doen, maar voor nu doe ik gewoon mee voor mijn zelf..
Ik vond de kleurencombinatie best nog een uitdaging, want alles wat Ik dit weekend probeerde vond ik niet leuk.
Toen  moest ik opeens aan een kaartje denken die ik afgelopen zomer gemaakt heb en zo kwam deze remake best vlotjes uit mijn handen.


Nou heb ik helemaal niets met Valentijn maar toch toen ik dit kaartje begon te maken vond ik het leuk om ipv "be happy" er " I love you" bij te zetten en wat hartjes te stempelen. Misschien dat ik hem wel aan mijn kinderen geef van de week... 😉


Als je mij al volgt via Facebook en Instagram dan weet je wel dat mijn grote liefde Lawn Fawn is en wederom heb ik een stempelsetje gebruikt van dit merk.
Donut worry is een klein mini setje van een donut en die je kan opleuken met smiley's en sprinkles.


Liefs Leonie x



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's